Dla kobiet z Krakowa sposób, w jaki wyglądamy, jest często brany pod uwagę podczas wspinania się po drabinie do sukcesu. Szanse nie były ułożone na korzyść niektórych z nich, zwłaszcza tych chorujących na raka i przechodzących chemioterapię. Asia była jedną z tych kobiet, które borykały się z utratą włosów. Była jednak również bardzo ambitna, napędzana i świadoma tego, jak będzie postępować w swojej karierze i przeciwstawiać się wszelkim stereotypom, jakie na nią nałożono. Asia znała przytłaczającą presję, by zawsze dobrze się prezentować, a co najważniejsze obejmowała jej włosy. Włosy mają historię polityczną, która trwa do dziś, a rozpoczęła się jeszcze za panowania Kleopatry. Włosy od dawna stanowiły szczególny atrybut kobiecości, jest tak też i teraz. W takich przypadkach włosy, a w szczególności peruki, są używane nie tylko do wyrażania siebie, ale do przedstawienia pewnego obrazu i złożenia oświadczenia politycznego. Pomysł, że niektóre fryzury są bardziej profesjonalne, klasyczne lub akceptowalne, spływają do codziennej kobiety, więc peruki syntetyczne Kraków były podstawową częścią kultury czarnych kobiet i białych kobiet. Było wiele stygmatów dotyczących rodzajów włosów afro, więc czarne kobiety podejmowały wszelkie środki, aby ukryć, oswoić lub stworzyć złudzenie, że ich włosy były „lepsze”, aby pasowały do głównych idei piękna. Aż do niedawna noszono peruki syntetyczne kraków tylko w społeczności z pewnym poziomem tajemnicy. Same peruki syntetyczne Kraków były bardziej „realistyczne” i wiarygodne pod względem długości i stylu. Teraz jest otwarta zmiana, bardziej niż kiedykolwiek czarne kobiety obejmują dramatyczne, żywe fryzury, wykorzystując peruki do odzwierciedlenia nowo odkrytej ekspresji siebie.